2016. április 27., szerda

8. Nem tudom, hogy mi történt az éjszaka

//Skylar szemszöge//
Miután levetkőztetett helyet cseréltünk. Most én vagyok fent és ő alattam. A nyakától kezdve elkezdem csókolgatni, szépen lassan haladok le a melléig. Itt elidőzök egy kicsit, csókolgatom, nyalogatom. De gyorsan tovább megyek, haladok le a hasán keresztül a csípőjéig . Picit megemeli azt én meg lehúzom róla a bugyit. Szétteszi a lábát én meg benyomom a fejem a két lába közé. Nyalogatom miközben lassan feldugom neki a hüvelykujjam. Nagyokat sóhajt ahogy kényeztetem. Majd megfordítom a helyzetet, ő van felül. Megfogom a derekát, de mielőtt magamra ereszthetném a lányt eszembe jut valami.
- Állj!
Mondom neki, mire ő csak furcsán nézz rám.
- Gumi?
Kérdezek rá, anélkül nem vagyok hajlandó semmit csinálni vele. Vagy legalább is nem avval a bizonyos testrésszemmel. Mire kimondom leszáll rólam és elővesz az éjjeliszekrényből egy óvszert. Kiveszem a kezéből és a számmal kinyitom a kis csomagolást és felhelyezem magamnak.

Mire végzek kiéhezve ugrik rám újra Lana. Megint megfogom a csípőjét és szépen lassan magamra engedem. A lány felnyög és lassan elkezdi mozgatni körbe-körbe a csípőjét. Nem tudom, hogy csinálta-e már, de nagyon jó benne.

Lana egyre jobban zihál, nem sokkára elfog menni. Én is közel állok már hozzá, így hagyom hagyj vigye a lendület.

Zihál és csillog a teste, és felsikít. Elment. Én még mozgatom párszor a csípőm és én is beleélvezek a gumiba. Mellém fekszik a lány én meg nyomok egy csókot az ajkára. Egyre egyenletesebben szuszog és a végén elalszik. Lassan kimászok az ágyból és betakarom a kimerült Lanát. Kilopózok és megkeresem a fürdőszobát, hogy rendbe tegyem magam.

Gyorsan végzek vele, a használt gimit kidobom a szemetesbe és rögtön ki is viszem azt, hogy ne hogy észre vegye azt bárki is. Gyorsan vissza megyek póló nélkül és nadrág nélkül a mi házunkba. (Igen, tudom, nem vagyok normális, hogy csak úgy bokszerbe kimegyek az utcára.)  Gyorsan megyek fel a szobámba nehogy bár ki is észre vegyen.


//Lana szemszöge//

Felriadok álmomból és az órára pillantok. Úr Isten! Tíz óra van és én még csak most ébredek fel. A fejem fáj mint az állat és meztelen vagyok.
Nem tudom, hogy mi történt az éjszaka, de hogy részeg voltam az biztos.

Felkellek és felkapok egy inget a földről. Nem tudom kié de nagyon jó illata van. Valami nagyon nagy történhetett éjszaka. Lemegyek a konyhába hogy be vegyek egy fájdalomcsillapítót. De valami isteni illat csapja meg az orrom, remélem valamelyik lány főzz valami kaját.

Ahogy megyek át a nappalin kinézek a nagy kétszárnyú üvegajtón, amin keresztül rálátni a hátsókertre és a vízre is. Adam és  Lucy meg még pár fiú. Nagy buli volt tegnap este, az már egyszer biztos.

Kiérek a konyhába és olyan dolog vár amire az életben nem számítottam. Skylar tanár úr főzz valamit.

- Jó reggelt tanár úr!
Köszönök rá hitetlenkedve.
- Jó reggelt Lana!
Mosolyog rám.
- Tegnap este megbeszéltük, hogy tegezzük egymást. Nem emlékszel rá?
- Igazából semmire nem emlékszek.
Vallom be neki.
- Ááá! Értem.
Furcsa mintha valamit titkolna előlem.
- Mit tetszik főzni? Vagyis mit főzöl?
Javítom ki gyorsan magam.
- Rántotta lesz. Gondoltam ha már minden fiú itt van, akkor csinálok reggelit.
- Nagyon jó illata van.
Oda lépek a szekrényhez és veszek be egy gyógyszert.
 - Mindjárt kész a kaja.
 - Ha nem gond és először rendbe tenném magam.

*pár perccel később*

Gyorsan végeztem mindennel. Leülök az asztalhoz és elkezdünk beszélgetni a tesi tanárommal miközben eszünk.



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése