2016. április 19., kedd

7. Este grillezgetünk,nincs kedvük átjönni a srácokkal? //Skylar szemszöge//

- Én volnék az.
Mosolyog rám a lány. Imádom látni mikor mosolyog. Eleinte egyáltalán semmi boldogság nem látszott rajta, de egyre jobban kiderült. Jó látni ahogy megvillantja a fogait.
- Este grillezgetünk,nincs kedvük átjönni a srácokkal?
Kérdezi a mellé lépő Lucy.
- De persze, biztos a srácok is benne vannak.
- Jeee! És leisszuk magunkat a sárga földig.
Kiabál a háttérből az egyetlen fiú négyük közül.
Mosolyogva csóválom a fejem, ne ezért nem én szoktam elmenni a rögbi csapattal edzőtáborba. Borzasztóak lehetnek részegen, attól függetlenül, hogy nagyon hajtanak a bajnoki címért és úgy néz ki, hogy ez össze is fog nekik jönni.
-Lányok nem akartok segíteni?
Kiabál megint Luke tele kézzel.
- De máris megyünk! Hát akkor viszlát este.
Köszön el tőlem Lana.
- Sziasztok!
Köszönök én is el és megyek be a csapathoz a házba.
- Na gyerekek!
Kiáltom el magam, mire mind leülnek a nappaliba.
- Mit szóltok hozzá, ha átmennénk este bulizni a szomszédba. Annyit ihatok amennyit akartok.
Mind egyszerre fölkiáltanak, ezt igennek vesszem. Azt hiszem, hogy nem egy részeg ember lesz.

*Este nyolc körül*

Készen vagyok, indulhatunk is a szomszédba. A srácok már rég lent nyüzsögnek a földszinten. Jobban várják a részességet mint a bajnokságot.
Legyintek egyet és elindulunk ki az ajtón majd át a szomszédba.

Ahogy belépünk a kerti kapun megpillantom Lanát. Gyönyörű, egy egyszerű fekete mély dekoltázsú kék csipke ruhába és fekete magassarkúba. Gyönyörű ebbe a ruhába.
És épp ide igyekezik hozzám.
- Kér valamit?
Sokkal nyitottabb mint szokott lenni, biztos ivott már valamennyit.
- Egy sört elfogadok.
Amint kimondom a kezembe is nyomja. Meghúzom az üveget és elkezdünk táncolni.

Ahogy egyre többet iszik egyre felszabadultabb, jó így látni.  Felszabadultan röhögcsél az egyik sráccal és egyszer csak a srác szája oda tapad az ő szájához.

Csalódottan elmegyek, nem gondoltam volna, hogy ő is csak egy kurva. De ezek szerint az, inkább elmegyek lerészegedni.

Magam mögé pillantok és a szőke hajú szépséget látom, miközben ringatja a csípőjét egy csapat fiú között. Ugyan az a fiú aki megcsókolta szomorúan kullog el mellettem egy nagy piros folttal az arcán. Talán Lana csinálta? Biztos, hiszen most is elnyomja a fejétől azokat akik megpróbálják megcsókolni, vagy esetleg fogdosni. Miközben belekortyolok még egyszer a harmadik üveg sörömbe, hallom, hogy Adam beszélget az egyik "tanítványommal".
- Ki ez a csaj?
Kérdezi a fiú.
- Lana!
Ordítja Adam.
- Milyen Lana?
- Az osztálytársunk. 
- Még soha nem láttam. De az biztos, hogy még ma az enyém lesz.
Közli a srác, mire én megfordulok, de csak annyit látok, hogy Adam bemutat a srácnak és hátat fordít neki. Nem hagyhatom, hogy egy ilyen jött ment alak, aki ráadásul csak egy éjszakára akarja, megkapja. 
- Hé fiúk és csajok be a vízbe!
Egyszer elkiáltja magát valaki. Én kint maradok, ha segíteni kell akkor valaki legalább tudjon. Félre nézek és látom, hogy valaki még rajtam kívül kint maradt.
- Szólíthatom Skylar-nek?
- Persze Lana. És persze tegezhetsz is.
- Nem mész be?
Kérdi tőlem a lány.
- Inkább kint maradok. És te?
- Túl sok a fiú.
Egyszer csak megszólal egy Fall Out Boy szám és Lana elkezd táncolni.
- Imádom ezt a számot!
Kiáltja és meghúzza a még tele lévő üveget, ám mikor elveszi a szájától már nincs benne semmi. Nem gondoltam volna, hogy ennyit tud inni.
- Nem lesz ez egy kicsit sok?
Válaszul csak egy váll rándítást kapok. Hát jó nekem teljesen mindegy. 
- Én azt hiszem , hogy bemegyek egy kicsit. 
Mondja a mellettem álló lány, és elindul a ház felé. De megbotlik én meg elkapom a derekát. A részeg lány megfordul, És azon nyomban az ajkához szegezem az én ajkaimat. Nem tiltakozik. Egyre jobban belelendül. 

Megfogja mind két kezemet és elkezd húzni a ház felé. A napaliba megállok és újra megcsókolom, amit a lány örömmel viszonoz. Megint elkezd húzni egészen a hálószobájáig. Beront a szobába és lelök az ágyára. Lassan kigombolja az ingem majd felém térdel és leveszi a pólóját.

  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése