2016. július 13., szerda

12. Csipogást hallok

//Lana szemszöge//

Közelednek a reflektorok, és éles fájdalmat érzek a bordáimnál. Majd összeesek, nem küzdök az életemért, ha meg kell halnom, hát meghalok. Csak egy kezet érzek a fejem alatt, megpróbálom ellökni magamtól az illetőt, de nem megy. Egyre nehezebben lélegzek, valaki mentőt hív. Nem akarom, hogy bárki is segítsen rajtam, ezért megpróbálom kiütni a telefont a kezéből. Lezuhan a mobil a földre, én meg felnézek a fiúra. Megcsóválom a fejem és egy könny csepp csordul le az arcomon. Minden elsötétül, alig kapok levegőt.

Csipogást hallok, nem tudom kinyitni a szemem, legszívesebben aludnék. Csak a mellkasom fáj, de az állatira. Nem tudom semmimet mozgatni, de biztos vagyok benne, hogy élek. Hirtelen két férfi kezd el velem beszélgetni.
- Uram, pontosan mi történt?
- Egyszer csak kilépet elém. Rögtön kiszálltam és hívtam a rendőröket és a mentőket.
Nem mondta el a srác, amit csináltam, hála az égnek. Ahogy hallom valaki kiment a kórteremből, remélem a rendőr volt az. Szépen lassan kinyitom a szemem és meglátom a "megmentőmet".
Ott ül az ágyam végében és figyel.
- Máris hívom a nővért.
Áll fel a székről és indul ki a nővér pult fele. Esélyem sem volt tiltakozni ellene. Gyorsan ér vissza a nővérkével. 
- Eltört három bordája, amellett agyrázkódása és több hajszál repedés van a kezén és a lábán. Valamint nagyon sok vért veszített.
Mondja nekem miközben egy újabb adag infúziót köt be.
Válaszul csak bólogatok, egy csomó kérdésem van, amit nem tudok kinek feltenni.
- A családja nem sokára ide ér.
Mondja kedvesen a mellettem álló hölgy. Közelebb hajol hozzám.
- Köszönje meg ennek az úriembernek. Ha ő nem lett volna, elvérzet volna. 
Simítja végig a karom, majd kimegy a teremből.
Ha tudná, hogy pont ez volt a célom.
- Elnézést! Melyik kórházban vagyok?
Kiáltok utána. 
- Az államiban.
Mosolyog rám a nő. Fasza csak két órára vagyok az otthonomtól. Fordulok a srác felé.
- Szia!
- Szia!
Mosolyodik el lágyan.
- Mért nem kellet volna hívnom a mentőket?
Megrántom a vállam. Ugyan miért? Az életem miatt, a miatt, hogy ez történik velem. Elég szomorú fejet vághatok, mert megint megszólal.
- Hey! Nyugi. Nem akartalak felzaklatni.
Megrázom a fejem.
- Nem te tetted. 
Mondom, majd lesütöm a szemem.
- Köszönöm, hogy itt maradtál velem.
- Ugyan, addig maradok míg nem érnek ide a rokonaid.
Mosolyodik el.
- Meddig aludtam?
- Két órát. Ne aggódj mindjárt itt lesznek a szüleid.
Megrázom a fejem.
- Ők már nem.
- Részvétem.
Simítja végig a karom.


1 megjegyzés:

  1. Szia! Kész az első benyomás véleményed!
    http://blogdesign-critics-dreams.blogspot.hu/2016/07/elso-benyomas-5.html

    VálaszTörlés