2016. március 20., vasárnap

3.Lana eljössz velünk a bálba?

Hangos bemondó után rögtön jött is a tanár és elkezdte az órát, ezért Sussy nem bírta rögtön kibeszélni a bállal kapcsolatos híreket és dolgokat. Így csak óra után jött ide hozzánk nagy boldogan.
- És mit vesztek fel?
Forgatom a szemem, annyira imádom, hogy ilyen hiperaktív és picit gyerekes.
- Nem hiszem, hogy elmegyek majd.
Mondom, de a mondat végére mind meredten és lesújtóan néznek rám. Na ez hiányzik, hogy ők leszúrjanak.
- Mi az, hogy nem jössz?
- Ne már tök jó lesz. Majd mind együtt megyünk.
A csajok rögtön rám "ugrottak".
- De ha egyszer nem akarok elmenni.
És kérlelően nézek  Lukera, remélem, hogy kitud ebből a helyzetből húzni.
- Gyerekek szerintem hagyjuk Lanára a döntést.
És kacsint egyet. Remélem nem akar majd meggyőzni, úgy is csak unatkoznék. Luke biztos felszedne egy kis libát, Sussy végig foglya táncolni, Lucy pedig inni fog. Már mint nem alkoholt, mert nem lehet behozni alkoholt. De mindig van egy - két fiú aki behoz és általában belekeveri a gyümölcspuncsba, Lucy meg ismeri ezeket a fiúkat. Én meg csak ülnék az asztalnál, zabálnék és néha táncolnék Sussyval, persze öt percet, hogy a lehető legkevesebb figyelmet vonjam magamra.
- Ne haragudjatok, de nekem matek órám lesz.
Sietek a matekórára, mert a tanár nem annyira jó fej, főleg azért mert nagy szigorúság van az óráin.

Nagy nehezen beértem az órára, pont beértem becsengőre, így legalább nem kaptam egy jó nagy adag lebaszást. Be csengetek és bejött a tanár is a terembe, elkezdi az órát. Baromi unalmas lesz, főleg ezért mert nem fogunk semmit érteni és ő még esélyt sem ad arra, hogy megértsük.

*párperc múlva*

Belép valaki terembe, a tanár a legessleg dühösebb tekintetével  nézi az ajtóra. És ekkor belép az új srác. Most kap a pofájára.
- Á!!! Mr. késő. Az a nagy szerencséje fiatal úr, hogy új még az iskolában. Nálam ez lesz első és utolsó eset. Mert ha késni fog be se jöjjön.
A srác csak bólogat.
- Üljön le.
És a mellettem lévő székre mutat. Jaj de jó. A padtársam lesz az a fiú akibe lassacskán belezúgok. De erős leszek és nem így fogok tenni.

Gyorsan eltelt ez az óra. Éppen pakolok össze és mosolyogva megszólít a padtársam.
- Szia! Adam vagyok.
Nyújtja felém a kezét. Megfogom és határozottan megrázom azt.
- Én Lana.
Mosolygok rá. el kezdt kalapálni a szívem. De gyorsan leállítom, már amennyire tudom.
- Jössz a bálra?
Kérdi.
- Nem, nem hiszem.
Válaszolok neki miközben pakolok be a táskámba.
- Kár! Akkor nem találkozunk ott.
Vállat vonok, vajon miért mondta ezt.
- Ne haragudj de mennem kell. Szia!
Köszönök el és intek egyet.

 Hála az égnek ma csak két órám volt, mert tanári értekezlet van ma. Lucy és Sussy ruhát mennek nézni és Luke meg én elmegyünk kávézni. Gondolom jegyet vesz mert még nincs itt a suli előtt.

- Szia!
Mosolyog és nyom két puszit az arcomra.
- Mizu?
- Nincs semmi. Neked milyen volt a napod?
Kérdi.
- Nem volt semmi különös. A legizgalmasabb dolog az volt, hogy matekon mostantól mellettem ül az új srác.
- És normális?
- Aha.
Vonok vállat, igazából tökre az volt.
- Mehetünk?
Intek a kávézó felé. Luke csak bólint egyet.

*kávézóban*

- Mit parancsolnak?
Kérdezi a valószínűleg diákmunkás lány tőlünk de főleg a mellettem álló fiútól.
- Egy barackos mangós és egy narancsos banános smoothiet kérünk mondom, és Luke fizet. Rendes, soha nem engedi, hogy én fizessem a sajátom vagy az övét. Leültünk egy asztalhoz, míg várjuk,hogy kihozzák az italokat. 
 - Lana van egy meglepetésem.
Mondja tágra nyílt szemekkel.
- Igen?
Úúú remélem valami jó. És előhúzza a zsebéből a meglepimet.
- Lana eljössz velünk a bálba?
És lerakja a jegyeket az asztalra. Elhúzom a számat, de már nem mondhatok nemet.
- Te aztán tudod, hogy kell rá venni dolgokra. De akkor holnap el kell mennem ruhát nézni.
- Van ez így, de legalább eljössz.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése